Buradasınız

ANTALYA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (2024 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

ANTALYA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (2024 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

ANTALYA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
(2024 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN
YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

1. KPSS Sonuç Belgesi

2. Öğrenim Durumuna Ait Bilgi ve Belgeler,

-Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Antalya Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacak örneği,

-Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi (diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

-Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı ve fotokopisi 

3. T.C. nolu Kimlik Kartı Fotokopisi (3 adet),

-Fotokopiler, aslı ile karşılaştırılarak Antalya Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacaktır.

4. Mal Bildirimi Formu, için TIKLAYINIZ!

Bu form Vergi Dairesi Başkanlığımız internet sitesinden yayınlanmış olup, 9 bölümden oluşmaktadır. Arkalı önlü tek belge olarak düzenlenmelidir.

5. Kamu Görevlileri Etik  Sözleşmesi, için TIKLAYINIZ!

Bu form Vergi Dairesi Başkanlığımız internet sitesinden yayınlanmıştır.

6. Son altı ay içinde çekilmiş dört adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf,

(Fotoğrafların "Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik" hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)

7. Daha önce veya halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge.

8. Atama Başvuru Formu için TIKLAYINIZ!

Bu form Vergi Dairesi Başkanlığımız internet sitesinden yayınlanmıştır.

Form ekinde; 

*Askerliğini yapmış  olanların terhis belgesi, askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.

*Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belgenin teslim edilmesi gerekmektedir.

NOT:

• 4.,5. ve 8.  maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.ant-vdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

• Adayların 05.04.2024 Cuma Günü mesai bitimine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.

• Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

• Adayların durumlarında değişiklik (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.

• Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

• Atanacak adaylardan sınav ilanında belirtilen başvuru şartlarını taşımadıkları, gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanır.

ADAYLARA DUYURULUR...