«ONLINE İHBAR ŞİKAYET»
İhbar Formu İçin Tıklayınız.
İhbarda Bulunmak İçin Lütfen İhbar Formunu Kullanınız!

SAHTE MALİYECİLERE DİKKAT! (Ayrıntılı Bilgi İçin Tıklayınız)


AÇIKLAMALAR
İhbar ve şikayetler Antalya Vergi Dairesi Başkanlığı Denetim Grup Müdürlüğüne bağlı olarak görev yapan Denetim Koordinasyon Müdürlüğü bünyesinde sürdürülmektedir.

Denetim Koordinasyon Müdürlüğümüz;

  • Yazılı dilekçeniz ile yapacağınız ihbar ve şikayetlerinizi işleme alıp değerlendirmektedir.
  • A- 444 0 189 VERGİ İLETİŞİM MERKEZİ (VİMER)

    Gelir İdaresi Başkanlığı Mükellef Hizmetleri Daire Başkanlığı’na bağlı çağrı merkezi olarak faaliyette bulunan Vergi İletişim Merkezi, vergisel konularda danışma, ihbar yönetimi ve MTV işlemlerine ilişkin hizmet vermektedir.

    Vergi İletişim Merkezi’nde hizmet saatleri hafta içi 09:00 - 19:00 arasında olup, resmi tatil günlerinde hizmet verilmemektedir.

    Vergi İletişim Merkezi ile telefonla yapılan görüşmeler şehir içi görüşme tarifesi üzerinden ücretlendirilmektedir.

    Vergi İletişim Merkezi’nin yerine getirdiği hizmet alanları her geçen gün genişlemektedir. VİMER “Danışma” hizmetine 1 Eylül 2010 tarihinden itibaren “İhbar Yönetimi” hizmetini de eklemiştir.

    VİMER üzerinden aşağıdaki linkten ihbarda bulunabilirsiniz.

    İHBAR BİLRİDİMİ

    B- YAZILI DİLEKÇE

    Başkanlığımıza hitaben verilen dilekçe ve yapılan şikâyetler 3071 Sayılı Dilekçe Hakkinin Kullanılmasına Dair Kanun ve Vergi Kanunları açısından değerlendirilmektedir.
    Ayni kanunun 6. maddesinde ise;
    "...
    a) Belli konuyu ihtiva etmeyenler,
    b) Yargı mercilerinin görevine giren konularla ilgili olanlar,
    c) 4.maddede gösterilen şartlardan herhangi birini taşımayanlar, incelenmezler." hükmü yer almaktadır.
    İstenilen bilgilerin eksik ya da yetersiz olması halinde yapılan ihbar ve şikâyetler işleme konulamamaktadır.